10 saker som jag skulle kunna döda för.

1. En knallröd klänning
2. En mintgrön klänning. Eller i alla fall något mintgrönt plagg.
3. MER PÄLS. Får inte nog. Ska till beyond retro med aina snart och leta lite.
4. En Hermés birkin, eller kelly.. det går också bra
5. Fler Dr. Martens. I lack!! Vita, röda.. osv
6. En pennkjol som jag har tjatat på mig själv att jag ska köpa allt för länge.
7. Strumpbyxor i alla möjliga fina färger
8. En Miu Miu väska
9. Stickade tröjor i mängder.
10. Mer klänningar från Asos.

Sen var det där med å döda kanske lite att ta i. Vissa saker är ju lite mindre viktiga än andra. Men en Hermés birkin eller Kelly skulle jag lätt kunna döda för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0