Today's

Tjohej! Jävligt sjysst dag på jobbet idag. Åka till vällingby och käka lunch och sen chilla framför Mora träsk, vem klagar? inte jag iaf! hahaha.
Åkte upp till vällingby me Dennis nyss (ja morsans kille) och gick till synsam för att ta ett syn test. Hon bad mig komma tillbaks halv sex istället. Drop in var det ja, jag vet inte hur många som var före mig eftersom de inte hade tid förens om en och en halv timma. Men i alla fall. Bara att åka tillbaka dit snart! Ska hoppa in i duschen och sen hjälpa mamma med maten. Grillparty står på schemat ikväll, men gästerna är bara vi + en till. Men fan, trevligt kan man ha ändå! :)
Nåväl, nu dör jag eftersom det är så jääävla varmt. Så hörs senare!
puss


Nathalie gjorde mig som south park gubbe på jobbet härom veckan. Jag vet inte jag.. men lite likt är det väl! hahahaha.


Kommentarer
Postat av: Suz

Haha just det!

Vad heter hemsidan med göbbarna :P vill oxå göra? Kan inte du göra en på mig? xD

2010-08-12 @ 18:14:26
URL: http://lillasuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0