Speachless.

Hjälp. Det är så mycket jag vill skriva. Så mycket jag vill få ur mig. Men jag känner att bloggen inte är rätt plats för det ändå, det blir bara massa svammel. Och ingen kommer fatta någonting, eftersom det är såpass privata saker. Även fast min blogg är ganska privat ändå. Jag brukar ju inte bry mig, varför bryr jag mig nu?
Nåväl, jag är så sugen på att börja plugga i London. Jag skrev om den där skolan i våras som jag fick lust att börja på. Men jag vet inte, beslutsångest är nog bara förnamnet. Men fan vad coolt det skulle vara!
Iofs hade jag och Jens planer på att flytta till Paris ett tag nästa år, och sen bo i London ett slag också! Men jag vet inte alls hur det blir. Jens kanske ska plugga i Brighton också så..
Men jag hoppas, London SKA jag bo i, i alla fall ett slag.
Först måste jag sattsa på körkortet iofs. Shit, detta är verkligen for real. Vad har jag gett mig in på? hahaha.
Kan ni se mig ute på vägarna? Nej, det kan inte jag heller!!


Älskar allt med bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0