Pearl Harbor



Asså, jag finner inga ord. Jag är sjukt efter när det gäller filmer. Och jag vet inte varför jag inte sett denna film förut. Men nu har jag. Och herre.. asså jag har ALDRIG och jag menar ALDRIG gråtit till en film så jävla mycket som den här. Och oftast när jag kollar på en sorglig film rinner det oftast lite tårar men alltså, jag störtgrinar!!! Bara jag pratar/skriver om det nu så gör jag det också. Min tröja e söndergråten, jag sitter med en handduk!! Fy FAN vilken sorglig film. Men så himla bra. Lätt en av de bästa filmerna jag har sett måste jag säga. Usch jag mår jätte konstigt. Så mycket berör den.

Kommentarer
Postat av: Johanna Sibring

åååh! jaa den e så bra! :D

2010-08-23 @ 14:34:27
Postat av: Jens

Hahahaha du har sett den hemma hos mig :P Den gången när jag klippte mig och det blev helt fel och jag var helt förstörd... då såg vi den :P

2010-08-23 @ 17:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0