OK.

Gick med i Ok/pappa - gruppen på facebook. Där skriver folk roliga historier om sms de fått från sina pappor. Läs bara det här:

Trodde att min pappa avancerade en gång, jag frågade om han kunde hämta mig och fick då svar "omg". Tyckte det hela var fantastiskt. Tills det visade sig att han menade "omgående"

"Hej det blev inte lika sent som väntat, kan du komma och hämta mig eller ska jag ta bussen?"
Pappa "Ok"..

Jag: kan du köpa mat och hämta mig från bussen? Suttit på den i sju timmar liksom.
Far: ok.
Jag: jag hungrar ihjäl ): ont överallt ):
Far: ok.
...Jag: tack..?
Far: ok?

skrev ett jättelångt med en massa info o skrev det sista, du behöver bara svara som du brukar ;) han svarade: ok, kram (bonustext). :D

Jag:" Vart är du?"
Svar: "Ok"..

hahhhahhahaa I die!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0