Helvete.

Jag vaknar idag, lämnar E på skolan och drar vidare till vällingby. Kommer prick 9.00 till ungdomsmottagningen. Det är två stycken där. Yes, tänkte jag.. jag är 3:a (de tar in fyra varje dag under semester tider).. det kommer in en kille senare, han frågar vart informationen ligger. Ingen av oss vet. Tjejen brevid mig säger "är du här för drop in? i sånna fall är det redan fullt. Man måste vara här redan kl 8 om man ska få plats"..
aaaaaaaaaaaaaah. jag pallar inte! jag stack på en gång. Jag ska ringa på telefon tiden (om de inte har upptaget i en hel jävla timma som de hade sist :S) och be dem att fan skicka recept grejen till apoteket! svårare än så kan det inte vara. Och om de inte gör det så bajsar jag på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0