Fire red.



Nu är jag officiellt rödtott igen. Eller igen, för första gången på ett bra sätt. Jag gjorde det fan bättre än frisören. Och det var första gången jag färgade mitt hår själv...
Jag trodde inte jag skulle klara det för det är svårt att se där bak när man gör osv. Iofs vet jag inte om jag träffat exakt rätt där bak nu heller eftersom jag inte har ögon i nacken. Men jaja, resultatet blev asbra i alla fall och jag är as glad för det! Och tusen tack till Jens som hittade färgen på hyllan, och tusen tack till mig själv som vågade köpa den även om bruden på förpackningen hade jävligt morotsfärgat hår. Men det blev ju prima när jag färgade över min färg. Jag e SÅ nöjd! Love it <3 Önskar att det va längre bara. Då hade det varit PERFEKT. Pussss

Kommentarer
Postat av: Jessicka

Det blev verkligen skit snyggt, passar dig jätte bra!! om jag kunde skulle jag ge dig tusen tummar upp men jag har bara två så det får väl gå ändå xD

<3

2010-08-26 @ 19:30:47
URL: http://denvitablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0